HipHopLive te invita sa sustii proiectul “Culoarea Locala Nu Trebuie Sa Fie Griul” realizat in cadrul campaniei realizate de Pepsi pe Facebook “Da Un Refresh Vietii Urbane”.
Pentru a sustine proiectul e nevoie sa dai click pe link-ul de mai jos si sa accepti instalarea aplicatiei Pepsi, dupa care sa mai dai o data click pe “Voteaza”
[button color= orange link=http://apps.facebook.com/pepsi-romania/idea/1298]Sustin si eu proiectul [link] [/button]Pentru mai multe detalii urmariti video-ul de mai jos:
Sold Bucharest from veioza arte on Vimeo.
Care este ideea?
Arta exista pentru a fi admirata. Si pentru a provoca reactii. A transmite mesaje. Dintotdeauna artistii au cautat sa-si expuna creatiile in fata unui public cat mai numeros. Consideram ca Bucurestiul are potentialul unei imense expozitii in aer liber, potential care merita exploatat cat mai constructiv. Intr-un Bucuresti gri, petele de culoare pot influenta pozitiv atitudini si comportamente. Fatade si calcane nu merita sa ramana in paragina. In viziunea noastra, estetica trebuie completata de un puternic mesaj social. Putem demonstra ca arta urbana nu este vandalism, ci contribuie la infrumusetarea orasului, atragand totodata atentia asupra a diferite probleme ale societatii, precum violenta, indiferenta, depersonalizarea individului, consumul de droguri, discriminarea, etc.
Merita sa castige pentru ca….
.. sustinand mesajul potrivit si prin intermediul unei abordari originale, o imagine poate fi mult mai sugestiva decat niste interdictii seci, in majoritatea cazurilor ignorate sau incalcate. Arta este poate cel mai eficient canal de transmitere a unui mesaj, datorita caracterului universal. Mesajele transmise prin astfel de metode neconventionale se disting mult mai usor, un numar infinit de persoane intrand permanent in contact cu ele. O astfel de campanie nu este conditionata de un interval limitat de desfasurare, astfel impactul il poate depasi pe cel al campaniilor sociale clasice, diferenta constand in modul de abordare, proximitate si expunere repetata. Creativitatea, imbinata cu spiritul civic si dorinta de schimbari pozitive pot crea o noua perspectiva asupra Bucurestiului.